רוני מילוא: "המהפך של בגין קרה בגלל השחיתות הקשה בעבודה"

    אסתי פלד No Comments on רוני מילוא: "המהפך של בגין קרה בגלל השחיתות הקשה בעבודה"

    שר המשטרה לשעבר רוני מילוא התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לחיקרות כנגד ראש הממשלה: "אני מניח שנתניהו יוותר על השימוע וייאבק לאחר הגשת כתב האישום על חפותו בבית המשפט – שם זה ייקח שנים רבות" | על הפוליטיקה כיום: "אין היום אידאולוגיה כולם מנסים רק למקסם את הרווח הפוליטי ואין דרך ברורה"

    8:26
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אזעקות בצפון; צה"ל תקף בחמישה מרחבים בדרום לבנון | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשטרה לשעבר רוני מילוא (הליכוד) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, בפתח השיחה התייחס מילוא לפטירותו של מישה ארנס ז"ל: "חבל שהוא לא איתנו הוא היה איש האידאולוגיה בליכוד שהיה מאוד בולט. הוא ניהל קרב רציני על מטוס הקרב הלביא וזה ליווה אותו שנים ארוכות זה לדעתו הייתה טעות גדולה".

    חקירות כנגד ראש הממשלה: "בפרשת אולמרט היה סיקור תקשורתי חזק מאוד. בתקופת כהונתי החלה חקירת דרעי, אז הייתה דרמה גדולה כי זו הייתה הפעם הראשונה שהוגש כתב אישום נגד שר. מידי שבוע הייתה עולה הצעה לסדר כנגד המשטרה מטעם ש"ס. היום גם העברות החמירו גם החשדות גדלו, והתרגלנו לעסוק בזה. גם במפלגת העבודה הייתה שחיתות קשה ולכן קרה המהפך".

    הפוליטיקה בימינו: "יש עולם חדש פחות אידאולוגי ורק רווח פוליטי. היו פעם תפיסות ברורות. שבגין לחם כנגד פרס הכל היה ברור. אז להליכוד היה 47 מנדטים וגם לעבודה. הקרבות היו על תפיסות עולם. היום כל מטשטש זה רסיסי מפלגות שאף אחת לא יכולה לסכן את השלטון".

    האזינו לראיון המלא:

     



    0 תגובות